Toit, seks ja sport – lahenda oma keha vormi

Umbes 500-leheküljeline raamat inimkeha biohäkkimisest “The 4-Hour Body. An uncommon guide to rapid fat-loss, incredible sex, and becoming superhuman” 2010, Timothy Ferriss. Saadavus raamatukogus: ester. (Hetkel Eesti raamatukogudes ainult 1 eksemplar inglise keeles.)

Sisukord ja remarke

Alljärgnev ei ole kokkuvõte.

Kuidas kasutada? Lk 2.

Põhiprintsiipe, lk 17.

Lk 19. MED e minimal effective dose e minimaalne vajaminev doos, mis annab soovitud stulemuse. Nt kui 15 minutit päevitamist vallandab melaniini päevitumise efektiks sel päeval, siis üle selle on tarbetu.

Lk 32. Hormonaalne vastus on erinev süsivesikutele, valgule või rasvale.

Alustades, lk 36.

Lk 58.  Peter Drucker:

“Mida saab mõõta, seda saab muuta”

Lk 64. Mis on väikseim oluline muudatus, mida ma saan teha?

Eemaldades rasva, lk 70.

Aeglase süsivesiku toitumine (Slow-Carb Diet):
1.Väldi “valgeid” süsivesikuid.
2.Söö samu toite.
3.Ära joo kaloreid.
4.Ära söö puuvilju.
5.Võta nädalas päev, kus sööd kõike mida tahad.

Lisades lihast, lk 158.

Täiustades seksi, lk 226.

Lk 253. Testosterooni tõstmine meestel ja feromoonid. [Kasulik info kui oled suhtes mehega või oled ise mees ;) ]

Lk 258. Kirjeldab kaks meetodit testosterooni ja LH (luteinizing hormone) suurendamiseks.

Pikaajaline:
1) fermenteeritud tursamaksa õli ja vitamiini-rikas või rasv – 2 kapslit ärkamisel ja enne magama minemist.
2) D3 vitamiin – 6000-10000 RÜ’t päevas, kuni veres on tase 55ng/mL. [NB! Eesti toidusoovituste järgi on päevane maksimaalne ohutu annus täiskasvanutel 4000 IUd (Internatioanl Units ehk RÜd – Rahvusvahelist Ühikut) (100 mcg; mikrogrammi) ning lastel 2000 iu (50 mcg). Eritingimustel võib vajadus ulatuda 10 000 IUni. Liigne d-vitamiini tarbimine võib rikkuda ööund, võib olla soovitatav jätta D-vitamiini võtmine päeva esimesse poolde.]
3) Lühikesed jäävannid ja/või külmad duššid – 10 minutit, ärkamisel ja enne magama minemist.
4) Brasiilia pähklid (parapähklid) – 3 ärkamisel, 3 enne uinumist. Seda juhul kui sul on seleeniumi puudus.

Lühiajaline tõuge:
20-24 tundi enne seksi – söö vähemalt 800 mg kolesterooli (s.o. 4 muna) 3 tundi enne magama minemist öö enne. Miks? Testosteroon saadakse kolestroolist, mida peamiselt toodetakse öösel.
4 tundi enne seksi – 4 parapähklit, 20 toorest mandlit, 2 kapslit eelnimetatud tursamaksa õli/või kombinatsiooni.

Täiustades und, lk 275.

Vigastuste tagasipööramine, lk 294.

Joostes kiiremale ja kaugemale, lk 347.

Saades tugevamaks, lk 406.

Ujumine jm, lk 434.

Pikem ja parem elu, lk 460.

Lõpetuseks, lk 471.

Lisad, lk 476-551.

***

Loe ka: Teadlik treening tippu jõudmiseks
Loll, paks ja uimane. Äkki oled jahupea?

***

Telli kuukiri e-mailile uutest artiklitest
Mitte sagedamini kui 1 kord kuus.

Comments are closed.